Tuesday, October 18, 2011

PENATT !!!!

aku dah penat. sangat penat ! penat penat dan penat ! penat dengan semue yang aku hadapi ! macam takde ape2 je dalam diri aku ney . kosong ! ade manusie dkat sekeliling aku pn ta bole na pham aku nie. semuenye silap aku ! salah aku ! semuenye NURUL ASHIKIN  yang salah !


senyum jelahh kan . itu je yang aku mampu . senyum terpakse ! nak buwad orang puas hati kann . takde sape nak faham aku ponn . aku kate betol yang laen kate tidak . sbenanyer dah penatt nak hidup cmnie . rase nak putus ase dalam hidop pn ade . rase aku nie tak bergune untuk semue org . buad bale jee .

aku tak tau nak buwad ape sekarang . nak have fun pon dah macam takde mood . dalam diri aku nie macam takde ape dahh . kosong.... nak menanges stiap hari pun ape gunenyer ? kepuasan ? luka ade lahh

tatau dahhh . ape yang perlu aku buwad berdoa jelah ape yang terbaik untuk diri aku . aku jugak akan doakan yang terbaik untuk semue org . hanye itu yg mampu aku buwad . terime kasih korang . ASSALAMUALAIKUM ^_^

No comments:

Post a Comment