Monday, August 29, 2011

8 months together ! ♥

Hello guys ! woahh ! esok dah nak raye kodd . korang skunk of course tgah sebok . penat? rilek laa . aku pon penat . buat itu ini . tapi aku tlong sket je . kalau tolong byak nnt ade je yang huru-hare . Hahaha .kembali kepade tajok . 8 months together means kami dah bersame selame lapan bulan . tak pernah aku sangke lagi empat bulan kami dah nak 1 TAHUN !

Siapakah kami ? Choii ! Aku dgan Fauzi lahh . walaupun byak pkare yang jadi . Alhamdulillah kiterang tetap bersame . gadoh-2 ngan dye rase macam nk cekik-2 dye ponn tetap bersame sampai sekarang . adelah jugak saket hati ngan dye . tapi takdelah smpai dendam . yang byaknyer dalam hati niyh sayangg . no dendam benci-2 all that takde OKEY !

Kiterang couple bile ? hari ini tarikhnye berape? 29 kann right . so pndai-2 la kire macam mane boleh jadi lapan bulann . wieeeee . aku rase tu je la kodd nk cakap ponn . lagipunn skrang nieh aku tgah sebokk . bahahahah ! sebok lah sangat ! bye-2 ASSALAMUALAIKUM

11 comments: