Sunday, August 28, 2011

Dah nak raye ??

Hallo semue ! dah lame tak update blog nieh . huhu . so ade la tuka sket on dis blog . background biru . wehahehu . sebab tema raye taon nieh warna biru . family aku tiap-2 taon kalau raye tema warna yang same . sebab ape? family kiterang bahagia ! HAHAH . aku tak cakap family korang tak bahagia ehh . Maaf ~

Raye taon nieh ? ermm . tak same macam raye-2 taon yang sebelomnyer . coz kali nieh kiterang beraye kat perlis . kampung aku bukan kat perlis okey ! mak-abah nak melawat besan . sebab asal dorang dtang sini je kiterang tade . so pegi lahh sane . bukan selalu kot raye jejauh . sbenanyer aku tak suke raye jaoh-2 . sebab malas nk ddok dlm kete lelame . mmg la ade air-cond tapi tak semestinyer tak bosan ! ade manusie tatau yang besan tu ape . Besan means kakak atau abang kite kawin then kakak atau abang ipar korang punyer family . itulahh dia besan . NOT BESEN !

Mungkin hari selase kite raye atau rabu . so korang dah prepare bende alah time raye nieh ? ehehe . so Saye Nurul Ashikin Binti Alias *IC name okey !* Memohon maaf kalau ade salah silap ke kat sape-2 yang mengenali aku . terutamenyer kat seseorang tu . byak aku buat silap . Maafkan saye :)

Maen mercon berpade-2 . kang ade plak yang tak beraye . SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI ! bye-2 ASSALAMUALAIKUM ~

maaf . mood kanak-2 sebentar .

No comments:

Post a Comment