Saturday, July 30, 2011

Ramadhan 1423 Hijrah ^^


Esok Puaseeeee !!! lepas puase ape kau nak ?? raye lha weyy . hakk3 . maafkan saye . hari ini aku agak mereng sikedd . esok raye lusa puase . so kite tukakan jadi esok puase luse raye ! hahaha . tu lha ayat yang aku dgan kawan2 aku slalu gunekann . tahpape je . Hahahah .

so . sahur esok korang makan ape ?? mestilha makan makanan bukan ?? Haha . of course makanan jangan makan manusie sudaa -,- . 30 hari puase . agak2 korang boleh fullkan ? mesti boleh kalau takde halangan . kalau yang saje2 tanak puase tu mmg nak cari nahas lha .

Rabu plak ade exam penggal ke 2 . perh ! study baru ciput . naseb kakak aku balek . boleh tolong ajar math  . math aku ta tau lha ape nak jadi sekarang . aku harap time exam nnt boleh lha aku jawab dgan tenang walaupon puase :D

rasenyer tade ape dah aku nak post . smpai sini je lha . aku nak ucapkan Selamat Menjalani Ibadah Puasa dengan baik ! ASSALAMUALAIKUM ^_^

No comments:

Post a Comment