Thursday, July 28, 2011

Tensionnn !!

aku tension gile sekarang !! actually aku tak faham dgan manusia sekarang . dorang nak mengutuk belakang . kenape tak depan2 je ? at least aku tau jugak ape salah aku . ini tidakk ! cakap tak serupe bikin lah manusie nihh !!


pastu aku dah tunjuk moody depan dye baru lahh nk rase bersalah ?? time kau mengutuk aku tak plak kau fikir rse bersalah kau tuh ! aih sampah btol lah ! . first dgan budak pagi . tah ape salah aku buat smpai dibesar2 kann . cantek sngad lahh mate tu jeling kat org ?? mata tu pinjaman . ALLAH tarik penglihatan kau juling tros !!

bertambah-tambah masalah kat aku . yg paleng menyakitkan hati tu yg manusia mengutuk aku tu lahh . agaknyer kat rumah dye takde cermin . menilai seseorang dari luar je . dalaman dye ko tengok ke ?? PANN betol lahh !!

kome nk cakap buruk baik kat aku ke aku tak kesah ! biar ALLAH je menilai percakapan korang tu betol ke salah . tapi kalau dh masok dengan mak bapak . JANGAN HARAP ! kau ugut nk terjon lombong ke terjon je lah kau ! pi mampos !

sesiape yg bace dan rase2 aku tulis nih dye . ambik lha iktibar yerr . aku cakap betol . nih naseb aku cover name korang . klau tak ape kau nk buadd ?? lantak korang lahh . sorry lahh klau ade ayat yang agak tidak memberangsangkan . ASSALAMUALAIKUM ~

3 comments:

  1. yunk.. tension .. tension jgk... tp kawal lah.. jgn smpai ckp bnde bkn2 lahh.. okey ?

    ReplyDelete
  2. yunk.. tension .. tension jgk... tp kawal lah.. jgn smpai ckp bnde bkn2 lahh.. okey ?

    ReplyDelete
  3. Don't thank me for insulting you, it was a pleasure.

    ReplyDelete