Monday, July 25, 2011

coming back !

heyy allz ! how are you ? fine ?? hehe . post kali nieyh just simpe . no picture . sekarang ape yang anda lihatt ?? lain bukann ?? blog sye now just simple . malas nk edit banyak2 smpai beratt blog nieyh . huhu . memang kekurangan pon blog nieyh okeyy ! so jgan kutuk ! blog aku suke hati aku ! hehe .

aku tyer khabar korang je kann . khabar aku tanak tauuu ?? hehe . ta pyah tahu pon tape . tapi ak nk bgitau jugak . today sye kurang sehad . sebab ape ?? demam lha macik ! pehh . tak terdaye aku dibutnyer . dengan hidung tersumbat nyer and saked tekak !! sangat menyeksekann !!

elok je rumah dh siap time tu jgak aku demam ! yeay ! i like it ! . korang2 . tahu takk !! *kanak2 kecil * rumah sye dhh besha . hall je lahh . yg laen same je . hehe . smbong dengan rumah sebelahh . wihieee . nk dtg raye bolehh lha . muat untuk sume kawan2 family aku ngan kawan2 aku . kalau ta muat sumbat dlm bilik je lahh . haha . saye bergurau sahaje :D .

aku rindu aina ngan najwa (ole) . rindu dye jugakk :'( . ta bole nk buad ape lha macik . saye fiver lahh ! takkan nk pkse diri pgi skolah atau rumah dorang pulakk . . huuu nayee ~

waaa . macik2 . smpai sini je lha . malas nk post panjang lebarrrrrr . hehe . tata ! ASSALAMUALAIKUM ^^ .

No comments:

Post a Comment