Thursday, June 2, 2011

Terengganu !! 0h0h0 .

Assalamualaikum semua ! and haii ! . dah lame n dah mmg lame pon aku ta update blog nieh . sebabnyer penyakit malas aku melanda . ianya sangat lha terokk -,- . 0h0ho . Terengganu? ape masalah terengganu plak nie ann? . jumaat nieh . malam lha kodd . aku akn pegi terengganu sebab sepupu aku nak kawen . kendurinyer hari ahad . pesal pegi hari jumaat plak ann? .

malam tu aku pegi naek bas . bukan calang2 bas beb . dalam bas tu siap ade stewedes *ta reti eja!* lagii . macam dalam fligh pulakk kann . ohoho ! *bangge lha uh!* . sepupu aku kate kene tido dalam bas . mungkin subuh baru smpai kt hotel . hekk . sabo je lha keen tido dalam bas . haha .

 Terengganu uh aku pegi kat dungun . sebelom nih dorang bkan tinggal kat dungun . kat kampong mane tahh' *tak amek tau!* . yang bertutup tu korang ta perlu tau . sebab ianya sangadd memalukan *tipu jehh !* hahaha . kenduri hari ahad . sabtu tu nk buadd ape? . kiterang satu bas nih cadang nk pegi jalan2 . wahhaha ! . sbenanyer aku malas nk ikot pgi terengganu . tpey mak ak da bayar duet sumer2 ann . terpakse lha . hekk .

baru ingadd nk rilekk2 buadd homework yang -bertimbun- tuh*macam lha rajen bebenor!* . last2 kene pgi situ plak . haihh . aku rase tak tau lha nak cite ape ann . so smpai sini je lha ehh . oh0ho . bye2 ASSALAMUALAIKUM ^_^

9 comments:

  1. kite naaa ikot dye ta kasiii... hurmmmm... grrrrrrr!!
    hoho

    ReplyDelete
  2. yer larrrr... ta psl2 kne ddok umah sowang2... urmmm

    ReplyDelete
  3. ehh . bukan dye pon pegi jalan2 ke? smpai ke utara lgi tuhh . hehe .

    ReplyDelete
  4. hmmm...
    tu bkn pegi jlan2 laaa...
    pegi tenangkn fkiran.. ye laaa dye kn ta kasi kite ikowt dye..
    hmmm tumpang tnye kt (facebook badge) awk tuw sries keh status awk (none) ?
    mkne nyer kite da PUTOS la neh?????

    ReplyDelete
  5. hekk . cbe awak tengok kt sumer org pyer facebook badge . sumer nyer none lha . jgan fikir bukan2 . haihh .

    ReplyDelete
  6. hmmm.. ye larrr Nurul Ashikin....

    ReplyDelete
  7. mengeluh pe nyeh?
    pning kpale laaa yunk.. hiee

    ReplyDelete