Friday, October 21, 2011

Bertambah baik or burokk ?

heyy guyss . tajok gile hari ni bertambah baik or burokk? . aku tatau na kte ape dah . stiap hari aku hadapi dunia yang bermacam macam ragam nie. ade baik buruknye . semenjak due menjak nie, aku dah mule tak faham dngan keadaan sekeliling . rse macam nak lari dari semue ni pon ade . tapi ape gunenye lari daripde masalah rite?

I MISS NURUL ASHIKIN yang aku kenal sebelom nie . yang selalu happy ceria, ta manyak problem . but now? ape yang terjadi dkat Nurul Ashikin sekarang ni pn aku tatau . sekarang aku suke muram, sedih, fikir nonsense. macam2 lgey laa . rase cam takde hape dah dalam diri aku neyy

bace post yang sebelom ni ? pasal org ta faham aku . masalah tu masih membelengu diri aku yang lemah nii . aku tatau da na buad ape . na buad bodo? lagi problem tu dtg ade . aku cube dan cube memahami keadaan sekeliling . tapi semue tu aku dapat balek tamparan yang tak baik -.-

nak tanye boleh ? ape salah aku smpai kome2 nie ta boleh na faham aku ? jahat sangad ke aku nie? aku tatau da na ckp ape . sape yg bce post ney dan rase 'kamu' ade terlibat dalam post nie . harap lahh faham . aku tau byak ayat 'jely' rite? buad bodoh je dngan semue tu . Terima Kasih pde sape yg bce post ni dan Terima Kasih jugak dekat orang2 yg telah membuatkan aku smpai jdi cmnie . aku harap kome2 bahagie lah dngan kehidupan korang sekarang . ASSALAMUALAIKUM ^_^

senyuman ikhlas yang terakhir sebelum ini =)

No comments:

Post a Comment