Friday, April 15, 2011

Senyum je lahh~

hyeee shemueeeee~ sehaddd takkk?? senyum je lahh ann..pekebende lahh tu? o.O mood aku skunk tak menentu..kejap okey kejap tidak..kalau tade mood kdang2 aku layan gakk org..kat fb ade org nk chat ngan aku,aku wat tak layan je..malas ann..so sape yg menjadi mngse aku tuh sorry sngat2 okeyyyyyyyy! =D


hari nih aku nak pegi kem!! wohooo!! batakk!! haha..aku gi awal cket pkol 1..saje pegi awal..nk lepak2 dlu ann..baru ade feel sket nk gi kem..*banyak lahh kau punye feel!* perhh!! kalau aku pegi nnt tido aku mestey rindu teddy aku yg comellllll tu!! *dye jugakk!!* kalau bawak pon buad ape ann..menyemak jee..haha!

bebel banyak je aku neh! packing beg blom abes agey..sempat bulakk update blog..hadooo! haha!..lantak la beg sume uhh..malas aku nak packing cpat2..mak aku plak..hadoo..tak kasi bwak sabon dye plakk..org nk cket je ponn..tu pon nk bekire..ape la mak nihh *jahat la aku nih! xp* kalau tade sabon aku nk mndey gne ape..pencuci muke? pandai sngat tuh..haha!

tu je lahh untok entry kali nih..nk smbong packing beg..byeeee2! ASSALAMUALAIKUM ^___^

3 comments: