Saturday, April 16, 2011

i'm coming home !!

hyee shemueeeeeee!! saye dh balek kem lahh..haha..dlam kol 2 nk dkat kol 3 aku blek..aku tmpang najwa..tuh sbb lmbat skett uh..kem tuh bole dikatekan steng best,steng tak best..sbb ade bdak2 yg tak siyes..yg tau nk maen ajee..smpai bonda su pon da kecik atey ngan kiterang..psal dorunk arr,maen2 pulakk..kiterang yg kene.sabo je lerr~


sorry korunk harinih aku nk bebel byak sket! bio pdan muke korang! haha! start kem,taklimat itu ini *bosan lahh!* pastu bdak yg tak join pon ade skali dok situ..ade game..best la jugakk..time kat skolah uh teringat plak kat teddy aku..wuwuwu..rinduu~ time dorunk balek skolah uh aku rse cm nk balek sme je..haha! sbb rindu teddy je aku nk balek rumah..perhh!! parah! xp

time malam tuh,perhhh!! orang laen yg buad org laen yg kene..*apekah itu?* sbelom tido bese lahh ann,kiterang slalu lepak2 dlu..makan la itu ini..pastu dorunk kate "weh,bosan larr!" aku pon bler ann ta tau nk wat pe..da la ngantok..dorang plak tanak tido..hadoo!! then shuhaila kate "kite cite psal hantu nak?" dorunk pon stuju..perhh!! dorunk ta ingat ke ape cikgu Khairar kate? Jangan cerite psal hantu,nnt bende tu akn dtang walaupon bukan kite yang kene! aku pon da seram daa..nk cite psal hantu plak malam2 nihh..da la pkol 2 pagi time uh..

time tuh ade yg still berkeliaran ageyy..shh nk tido,bisingg doe! dlm dewan..mne tak nyer..dorunk nk cite psal hantu ann..aku da ngantok aku pon kate la kat dorunk aku nk tido..aku pon sleep..dlm pkol bape tah aku terjage ade org tarik aku pyer selimot..sabo je aku! ain plak ngade2 nk sweater aku..last2 amek sweater akk form 2..cm sengal jee~ time aku terjage uh still bising ageyy..perh!! aku tak heran pon pape jadik..ilek je tido haha!

pastu bgon pagi..lambattt!!! kene bgon kol 4 pagi aku bgon dh nk dkat kol 5..kelam kabot wuuhh! tgah nk cpat2 time tuh larr zip beg aku nk rosak!! hadoooo!! paneh aku!! tnampak Jannah nk pegi surau daa..aku baru nk mndey..haha! tyer jannah "kat toilet ade org lagi tak?" jannah says "ntah la,aku rse ko basoh muke ngan gosok gigi je la sbb semalam aku nmpak BENDE!" perhh!! jannah ckap cm uh tros menggigil bdan aku..aku mne tau pape..malam tu aku tido mati ann..

aku pon beranikan lah diri pegi tndas sorang2,nmpak ade bdak nk gi mndey agi..aku pon pegi lahh dgan dorunk..pegi surau dgan muke mngantok,mmg ta bole tahan arr..then jannah cite arr ape yg dye nmpak smalam,ain pon nmpak jgakk..time tuh kol 3 pagi..jannah nmpak bende lalu tak jejak tnah,ain plak nmpak bende lalu lalang kat depan dewan uh..aku pon da seram sudaa..cikgu Khairar pon nmpak bende tu jgakk..seram gile arh! pagi uh semua jenis solat kiterang buatt..wuu..ade yg merungut penat lahh..ape penat nyer..beribadah ann..

then ade itu ini *skip! malas nk bebel!* balek umah..tade org kat umah..sedey jee..semue balek kmpong..kakak aku nihh menipu plak..hari tu kate tanak ikot..tetibe dye tade kat umah..dye ikot same..paneh jee..masok umah cmpak beg! cari teddy aku! aku pelok dye! warhh! batakk!..baru sehari dh rindu..sme jgak org uh ann..xp

hadooo...nmpaknyer aku sudah pon bebel banyak..mestey saket mate korunk bce ann..tape2 amek eyemo titik kat mte korang ehh..haha! that's all je lahh aku nk bebel ponn..hehe..byee2 ASSALAMUALAIKUM ^_^

7 comments: