Friday, April 22, 2011

Entahh??!!

hyeeee sheeemuuuueeeee!!! lame suda ku tidak update ini blog..ish3 *agak ta betol! jgan layan!* Entahh is mean that aku ta tau nk letak tajok ape wokk!! otak suda blank fikir macam2..nk bukak Facebook pon abah ta kasi..yg boleh bukak blog dn laen2 *ade time aku bkak snyap2*jeles aku tgok kakak aku bkan fb..uwekkk!!

bulan ni? *bulan empat lahh!* bulan nih aku agak tak baek hatii..35 % je aku boleh menjadi baek..yg selebihnyer kepade jahat,tak layan org,mood taberape nk baek dn bermacam2 lagii!..*termasok kenekan org!* sape yg buad aku hangen ta puas atey ke ape..mmg arr..tiade maaf bagimu *aku ta sekejam tu!*


adekah saye mempunyai masalah tekak? nk bercakap ngan 'seseorang' tu pon ssh..macam ade bende plak yg tersekat kat tekak aku nih =P next month ade exam pertengahan tahun..disebabkan exam tu la bapak aku ta bgi bukak facebook..lagipon aku steng kesah,steng ta kesah..sebab aku kesah ade lahh kann~ sebab aku ta kesah,ta bukak fb sebulan ta mati,kalau ta makan sebulan dan seterusnya agak-agaknyer dh jadi arwah da kodd~

hari isnin ni pulakk! hadushh! aku kene jadik pengerusi perhimpunan..ta tau la ape rupe aku time uh..first time kodd..ape2 pon lantak je la ape nk jadik ann..asalkan aku jalankan tugas sudah la~

skunk nih aku masih terfikirkan kate2 seseorang *salah seorang my family* walaupon bende uh sukar untok aku lakukan..tapi aku akn still mencube..semua orang ade kebolehan..takkan aku takde kebolehan~ itu shaje lahh..bye2 ASSALAMUALAIKUM ^_^

No comments:

Post a Comment