Wednesday, April 13, 2011

bye!! byee!!

hye shemueeeeeeeeee!!! sehaddd takk?? hukk3~ bye? for what?..hehe..saye nak pegi kem kat skolah jee lahh..KEM BINA JATI DIRI.. bape banyak kali lah nak jatikan diri aku nihh..teringin nak pegi ann..=D kem dye jumaat dgan sabtu..kat mane? kat skolah lahh..rase seram plak nak bermalam kat skolah tu..ade lahh sebabnyerr~


hari jumaat tak pyah blaja!!! perhh! best gilee~ datang2 je skolah uh kol 2 tros gi dewan..dorang sbelom nih kate kem dye lepas time skolah..gile ape? nak hangkot semue beg dtg skolah..haha! tanye bonda,bonda kate "tak pyah masok klas tros pegi dewan kite start kol 2" uhukk3..

skunk nih aku tade moooooooodddddddd nak layan org..nak on FACEBOOK  pon malass!..*kenape? o.O*ade lah sbb2 yg tertentu yg memebuatkan aku rase seperti diketepikann~ malas aku nak cite.. kalau aku cite pon kome takkan paham..pendam je cukopp! aku bukan jenis yg suke bercerite panjang lebar pasal kehidupan aku seharian..org bosan bce sbenanyer..cbelah cerite bende laen..hmmm..

tuh je lahh untok entry kali nih..bye2 ASSALAMUALAIKUM ^___^

7 comments: