Thursday, December 22, 2011

My Eyes!

Hye semue! Tajok gile hari nie My Eyes ape yg dah jadi kat mate aku? mate aku dah pun RABUN! ini maksudnye tak lame lagi aku akan pakai CERMIN MATE! OMG!


Hey3! ramai kate pakai spect rupe mcm 'budak nerd'. tapi bagi aku macam budak pandai. Hohoho. untung ape jadi budak pandai ^^ *merepek. dalam family, aku dgan kakak aku Hidayah je tak rabun *dulu2 lahh. but now! kami dah rabun. tapi buad2 tak rabun. sbb takot kene marah dgan abah. * tah pape je

Family Haji Alias semue pakai spect. wahhhh!!! dalam rekot siut! * gile. sbenanye aku teringin jugak nak pakai spect. tibe2 plak rase cam cool kan. *cool lah sangat. kdang2 tgok org pakai spect cam cantik pulak. sbb warne spect dye santik2. tu yang buat aku terpikat. muahahhah! * errr -.-

Hieee.. Aku rase cm dah gile ckp psal spect nie. baik aku stop dulu. itu jelahh aku nak cakap. Babai.. ASSALAMUALAIKUM >_<

2 comments:

  1. satu family pakai spect?? wahhh hebat2...^^ kuarga abg satu family x pakai spect..huhuhu kecuali mak n abah..huhuh

    ReplyDelete