Monday, December 19, 2011

Everything!

Hey all.. how are you today? hehe. tajok sweet hari nie Everything . You know what? today my parents balik dari Jakarta. so awesome! Rindu mereke gile2! baru 4 days dorang tinggalkan kami dah rindu. Awww! >_< * tau lah gedik.


Gambar mereke raye tahun nie. sweet kan? hoho. rindu nak makan masakan mak saye. serious sedap gile! takde sape dpt tanding mak aku. dye lahh yg terbaik ^^

Korang pn mesti ade mak yang awesome rite? same lah mcam aku. semue orang akan kate mak nye adelah mak yang paling TERBAIK kat dunia nie. Of course lah jah. Ade org kate ' cehh! mak aku lagi hebat la'. Mmg lahh. semue orang akan kte cmtue derr..

Takde pape nak cite dah. otak aku kering kontang skrang nie. kene rest kan otak nie sebelom tahun depan. 2012 tu aku dah TUE jadi 14 tahun. means aku dah Tingkatan 2. Tingkatan 2 pelajaran dye bukan nye senang der. kene belajar betol2. silap2 boleh pecah otak aku. *merepek

Hoho. tu jelah aku nk cite. Bye2 ASSALAMUALAIKUM ^^

No comments:

Post a Comment