Sunday, May 8, 2011

Mother's day + Exam !!

hello allzzzz . today ade lah hari ape ? *cu teke!* Hari Ibu !! yeyy , betolll !! *tibe2 jdik kanak2 riang sudaa~* saye sayang mak saye tauu !!


kalau tade mak mungkin aku tade kt dunie ini . takde lahh name Nurul Ashikin kat dalam Family 36 . tade lahh aku jmpe kawan2 ak . takde lahh .... macam2 lagiiii .... masehh makk ! sebab sudaa menjage saye ! walau pon saye nih agak mengade2 . hehe . =D

Exam???? tidakkkk !! exam pertengahan tahon sudaa . cm ta caye je . rase cm baru bulan lepas amek exam bulanan . haha . first day exam adelahh ' BAHASA MELAYU ' mmg lahh aku nih 'olang' melayu tapi ak bkan pndai sngat BM =D tapi tuh pon Alhamdulillah . sbb cikgu basri ade bgi sket formula . snang arr klau cm uh . tapi tak bace2 lagi . hekk !

hayya . apelahh nasebb aku kann . org layan baek saje . tibe2 balas yg bukan2 . kate aku nih ***** pompuan ******* byak agiiiii !! . ntah ape masalahnyer pon ntahh laa . ak amin kn je doa dye tuh . lantakk lahh kamu ! . ade lagi sorang nih siap ajak couple lagii . suda ku kate tanak,tanak sudaa . ini siap bgi warn kat pakwe ak bagaii . hadoo . masalahh,masalahh ....

itu saje lahh . ak doakan kawan2 aku semue dpt jawab exam dgan tenang & dpat keputusan cemerlang atas usehe kome . bye2 ASSALAMUALAIKUM ^_^

3 comments:

  1. spe pulak ajk dye couple nih?
    meh bg tau sket.. HAHA!

    ReplyDelete
  2. ehh . budak KELANTAN tu bukan?
    hikk3 .

    ReplyDelete
  3. owh bdk tuw.. biar laa dye.. lupekn je bdk tuw kay?
    =)

    ReplyDelete