Friday, May 6, 2011

BAIK lha sangadd !!

Assalamualaikum . sudaa lame tidak update ini blog . sebab ape ? 1.malas 2.tadak idea 3.? .. 'BAIK lha sangadd' what is datt . dah lame aku saba . minah uh baik mmg lahh baik ann . tapi ntah la,dye cam tak memahami auu . mne aku pegi ikodd aku . tyer soalan yg sme bebanyak lagii . nampak je aku nih baik . org kutuk2 aku,aku buad ta kesa je . tapi dalam hati aku nih panehh !!

tak tengok lagi aku naik tandok . mmg aku telan sekor2 !ye lahh kann . kome je yg perfect,semue btol tadak yg salahh !! lagi ape ? semua yg betol kt korang . yg salah semue kat aku!! lagi nk cakap aku ape lagi ? hah,cakap lha !! tu je kan yg boleh buadd korang puas atey ? buadd !!


nk fikir masalah korang agey dgan merajok nyer lahh itu ini . kalau ikot kan atey aku buadd ta kesah je . tapi kome nih kawan aku . aku akn respect korang kalau korang respect aku . kononnyer aku nih BAIK semua yg korang mntak kt aku boleh . belahh lha !! slame nihh aku sabo je la ngan kome . tapi skunk nih mmg aku ta bole sabo da . ape yg kome nk kate kt aku SILAKAN ~! aku izinkan . aku tadak niat pon nk balas dendam . and aku tadak hak pon . ALLAH je yg boleh balas semue tuh ! salam ~

1 comment: