Sunday, November 13, 2011

Errrr --'

Cerite gile today Errrr?? macam2 aku na cite arinie. dah lame tak update blog nie rite? so sepanjang aku tak update nie macam2 jadi siutt.. sekarang sape na bace, bace and sape yg tanak GO!. bukan halau just cakap. Hoho...


Just tinggal one week je na sekolah. and then? aku dah jadi budak berumur 14 tahun dah akn dudok dalam kelas Tingkatan 2 dekat SMK Khir Johari. sebelom nie aku ade kte b'cadang na pindah rite? yehaaa.. tak jadii. sebab aku na balas dendam dkat cikgu2 petang. bukan yg buruk2 lahh siuutt. balas bnde2 yg baik je. tau lahh cikgu2 tu. Muahahah!! okey2 stop. tak sangke cepat gile mase berlaluu..

Buku teks da dapat. batak? of course batak. sebab dah tue -,- . kelas ape taon depan aku tak tau. aku dah ade 2 yg fail soo.. aku tak mengharapkan sangat kelas Persona tuhh. aku rase biarlah aku ddok kelas bawah sebab ianya membakar semangat untk aku belajar. cehh! Serious kott!! aku tk suke ddok klas atas walaupon kelas persona tu first class kat petang. kelas RK lagii aku tk sukee. tapi tadelahh smpai ke kelas bawah skali. gileee!

minggu depan ade agihan kelas. kalau aku tak dpt persona pn wira jadilahh. Tahun 2012 banyak aku na ubah diri aku. macam2 aku na buad kat diri aku supaye jadi lebih baik. kenape tak berubah dari sekarang jee?? sebab aku fikir skrang bkanlah mase yg sesuai untk aku jdi ape yg aku nakk. byak lagi perlu aku fikir ape aku na buad untk diri nie. Actually aku Exited na pegi Tingkatan 2. sebab dah semakin membesar dan dah pn tue. Errr...

Owh yeahh.. aku na belah sekarang. bosan siuut! fon tade. hantar kat kilang tah bile2 lah na siapnye. hurrr!!. tu jelahh derr. bye2. ASSALAMUALAIKUM >_<

1 comment:

  1. wow...ak pun cuak ..erm entah lah ak rasa tk nk dtng esok mak ak suruh dtng tapi ak kata ...katakan n katakan o ...no!! no!!hahaha

    ReplyDelete